idioten och du

vi pratade om idioter och hur man aldrig tycker att man själv är en idot men hur alla andra är det.. jag tycker inte att folk är idioter. man gör bara saker efter vad man har haft för erfarenheter. men man är dum i huvudet om man gör saker trots bättre vetande.
dåliga människor då. jag tror inte på dåliga människor heller. man gör så gott man kan. en hemsk människa, som har behandlat mig som skit kan ändå vara en älskvärd och underbar människa för någon annan. det betyder inte att man ska acceptera vissa beteenden, men man gör allt av en andledning och det är mycket enklare att förlåta om man kan förstå.

ibland blir jag trött på migsjälv för jag kan ite vara arg särskillt länge. det enda jag begär är en ursäkt, om jag inte kan få en kan jag vara väldigt långsint, vilket är tråkigt och ensamt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0