the best part of me was always you

igår var karolina här , och oboj ! vi rev ner alla bilder från min vägg, sen satte jag dit en bild på anna anka , vi smidde planer och gjorde kladdkaka. det blev en del klädbyten och sen kom emil.
jag mosade ett litet bord som jag brukar ha i sängen när jag ritar, riktigt tråkigt. det brakade helt sönder när jag hade fötterna på det och vägde lite. då kände jag mig inte sådär jätte graciös. emil snurrade runt mig lite när vi dansade någon hittapå dans , då kände jag mig lite mer graciös än tidigare haha. vi kollade lite på tv innan vi skulle gå och lägga oss , jag råkade somna til lite , men sånt händer hahah. men när jag låg i min säng fick jag en lite konstig känsla. jag kände mig nämligen helt lugn. karolina åkte vid halv ett typ och idag har jag sett på massa television.
jag såg på mad men , den är jättefin men så jävla seg.. det är som en film som aldrig slutar . betty draper är jättefin men hon uppfostrar sina barn på ett inte helt okej sätt. 
sen såg jag och anders på ondskan som jag har velat se om ett tag nu. den är vacker den med , jag klarar verkligen inte av att se när dom misshandlar varandra. jag tycker att brytna näsben, spruckna läppar och utslagna tänder är det vidrigaste som finns. jag är rädd för att bli misshandlad.
det sista jag tittade på var åter till cold mountain. det är en sån film som jag kommer att gå och tänka på några dagar nu, karaktärerna kämpade sig igenom krig . det är så fint att man kämpar till man inte orkar längre, men så klarar man det endå för att man helt enkellt måste.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0