heidi heidi heidi

"I grew up watching Britney Spears. That's someone I inspire to be, you know, like, career wise," Heidi said. "I think the world is ready for the next pop star and I'm ready to be the next pop galaxy, so here we go."

hedi montag är sä jävla rolig! jag älskar na av hela mitt hjärta. hon är sä JÄVLA sjuuuk.  
jag älskar att hon sjöng , eller sjöng playback, såklart för det är ju det "real popstars does" på miss universe i en liten äcklig outfit, som antagligen spencer valt ut hahahha.
vem utom Heidi skulle någonsin ha på sig en tight liten hudfärgad skapelse med strasstenar?! åh jag älskar henne. 
Hon är som en transvestit fasst hon är en kvinna och det är ju underbart!
Men värför skulle hon operera sitt lagon fula ansikte för att se ut som en äcklig anködla?? bara undrar.
Sista bilden är jättefin och det var roligt när hon var med i " I'm a celebrety, get me out of here!" speciellt när hon sa att den enda anledningen att hon var kvar var ett jättebra torrschampoo som var hennes räddning! 
LUV THE GIRL, WHATELSE CAN I SAY

 

Kommentarer
Postat av: Simon

So true! Visst är hon en underbar person men hon verkar dock hamnat lite fel i livet.. hoppas du skriver mer om the hills stjärnor! snälla pick Kristin Cavallari;)

2010-01-16 @ 13:43:01
Postat av: Agnes

Haha hon ser ut som en seriefigur eller typ en komiker som lever på att imitera Jessica Simpson. Fast jag tycker hon blev rätt snygg när hon operera sig men å andra sidan har jag inte haft linser de gånger jag sett hennes ny opererade jag, så jag kan ha fel.

2010-01-16 @ 14:37:34
Postat av: m

simon, du är alltför rolig. men britney ligger ju höggt på listan. pch agnes jag skulle säga att du har lite rätt och lute fel. hon vill ju såklart vara jessica simpson ( vem vill iinte det ??! ) haha men hon är ju äcklig nu. eller inte äcklig, mindre vacker....

2010-01-19 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0