you popped my heartseams , all my bubble dreams

jag har vart sjuk , jättelänge . fyra dar sådär... igår fick jag inte gå på en maskerad , jag skulle ha vart en jättefin isbjörn . eller en snygg strippa.. strippor och horor kan vara fina . dom fasinerar mig . och plastikopererade eller vanliga transvestiter. sånna som är anorlunda men som ändå kan äga sig själva och alla andra!
det var lite sorgligt igår att vara hemma när alla andra hade roligt . jag åt glass, gjorde inte historia och såg på lets dance!! det var ensamt . 
jag pratade med agnes och dom saknade mig, det kändes lite bättre. 
nu, inte så myket...

jag mår bättre nu, jag är piggare men det känns som någon sitter på mitt bröst och på mina revben.. 
det är jobbigt på ett annat sätt. det kan bli lite farligare. 

när jag har vart hemma har jag gjort mina inbjudningskort.

jag måste nog flytta mitt historieprov , jag måste plugga engelskan

ikväll ska jag hem tillmoa . det ska bli mysigt . för det var jättelängesen
marie älskar moa, simone och kim
marie känner det som att någon har sparkat henne i magen
marie älskar emil och hans bild också 

Kommentarer
Postat av: simone

och alla älskar maran!

2010-02-06 @ 23:01:55
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: ma

untz untz

2010-02-06 @ 23:03:36
Postat av: kim

aw, gulleplutt! vi älskar dig också!

2010-02-09 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0