ute till havs styr en fiskebåt, längs en fri horisont

åhh vad jag längtar till i sommar !
det ska bli så kul
jag sitter och lysnar på "förkärlekes skull" med ted gärdestad på repeat hahahah, det händer ju inte varje dag  
jag vil ha sommar nuuu, nuuuuu!

snart ska jag och dansa moderndans . det är så JÄVLA KUL! jag älskart
fremförallt älskar jag min danslärare för han är snygg , han spelar rolig fransk musik . och förra gången hade han FASHION med HEIDI MONTAG!!! han är helt fantastiskt . vi borde gifta oss . tråkigt att alla säger att han är homosexuell dock... för annars hade det varit match made in heaven

en sak jag hatar däremot är spotifyreklam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0