JAG FYLLER JU FÖRFAN 18 IDAG!

heeelt sjukt, jag fyller arton. imorse kom mamma, pappa och anders upp coh sjöng för mig.
jag fick körlektioner ( fasst jag var trött och läste balletlektioner och sa tack? det har jag ju inte önskat mig men tack endå ... lustigt det där! hahah)
och en SKATTKISTA!!!!
jag försökte somna om men det gick inte , jag har sytt klänningen för ikväll och ätit världens godaste yogurt med färska jordgubbar i , och nu ska jag sätta på mig en ansiktsmask med JORDGUBBAR i!! , vilket sammanträffande! hoho
sen nån gång ska farmor och kalle och klas komma , ocg sen ska anna ta med mig någonstans och vag får inte veta vart eller vad vi ska göra .
en sak är säker! jag tänker vara dressed to impress! HAHAH
MAGAD 18!

Kommentarer
Postat av: simone

hahah marie är speedad! Du är en FETT tuff artonåring och partyt var fett fett.



puss pårej<3

2010-02-13 @ 11:48:04
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det va längesen nu skriv oftare

2010-02-21 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0