ehm är det en blogg om google?

jag har för mig att agnes sa att kenza hade sagt det om foki . hahah och det är ju ganska kul !
samma sak gäller mig dåvah
jag och karolina delar samma passion, att bildgoogla!
ojoj oj vilket ramaskri (men ett positivt sådant, såklartt) det blev när hon upptäckte att man kunde välja olika färger och kanske .. storlek ...eller till och med ansikten! ojojoj
jag menar liksom bara wouw! dagens teknik altså , ja man är bra stolt! tänka sig, först kom färgtv och nu detta!

jag har förövrigt gått sju kilometer i rask takt i kylan .  och vart hos emil och myst och lånat disney filmer. bland annat alice i underlandet och anastacia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0